ЩАСЛИВСЬКА ЗОШІ - ІІ СТУПЕНІВ
ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Історична довідка
Заснована у 1900 році як церковно – приходська школа. У 1908 році стала Земським училищем № 1, а з 1934 року – семирічною школою. У 1967 році завершено будівництво двоповерхового приміщення школи у селі Щасливе (голова колгоспу – Гайдай С.Т., директор школи – Погорілий І.П).У 1970 році школа з Овнянської перейменована у Щасливську. Зараз це Щасливська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Олександрійської районної ради Кіровоградської області.
У різні часи школу очолювали директори: Надточій І.І. (1936-1938 рр.), Нагайченко В.П. (1939-1946 рр.), Радченко І.Є. (1946-1947 рр.), Антоненко М.А. (1947-1952 рр.), Голобородько І.Д. (1930-1934 рр., 1952-1966 рр.), Погорілий І.П. (1966-1985 рр, 1989-2001 рр.), а також Юрченко О.П., Андрієнко Т.І., Коріненко О.А., Остапюк Л.М.
Адміністрація школи
Михайлова Світлана Вікторівна працює директором Щасливської ЗОШ з 2007 року. Власний педагогічний досвід почала отримувати в процесі роботи як старша піонерська вожата в школі №11 м.Олександрії. Отримавши вищу освіту у Кіровоградському державному педагогічному інституті ім.О.С.Пушкіна, працює вчителем української мови та літератури, а в 1986 році призначається заступником директора з навчально-виховної роботи. З 2003 року вчитель ЗНЗ №2 ім. М.Горького м. Олександрії. Світлана Вікторівна на практиці дослідила структуру навчально-виховного процесу ("урок”, "позакласна робота”, "учнівське самоврядування”) та закономірності його розвитку. Своїм власним кредо вчителя і керівника вона вважає таке: "Усе потрібно робити грунтовно добре, бо тільки тоді наші справи мають вагу та значення для прийдешніх поколінь”. Романтик і оптиміст, людина щедрої душі, Світлана Вікторівна наділена неабияким талантом бути Людиною, Вчителем, Керівником.
Столяр Вікторія Миколаївна - випускниця Щасливської восьмирічної школи, здобула вищу освіту у Кіровоградському педагогічному університеті за спеціальністю "Вчитель німецької мови та зарубіжної літератури”. У рідну школу повернулася в 1996 році і тут віддається улюбленій справі сповна. Як відзначають спеціалісти, "німецька мова Вікторіїї Миколаївни - то таки німецька”. Цим вона завдячує вчителеві-наставнику Погорілому І.П., який помітив у ній, тоді ще школярці - Вікторії, здібності до іноземних мов. "По - перше,- говорить сама Вікторія Миколаївна,- знання іноземної мови значно розширює діапазон шляхів випускників до життєвого успіху, самореалізаціїї. По-друге, у школі саме на уроках іноземної мови природно формуються якості особистості”. Високий темп уроку, інформаційна та емоційна насиченість, врахування та індивідуальних особливостей учнів, педагогічний такт учителя - усе це свідчить про високу педагогічну культуру Столяр В.М. Як заступник директора, вона завжди відверта, щира, комунікабельна і здатна прийти на допомогу у будь-який момент.
Педагогічні кадри
У Щасливській
школі працює 13
педагогів.
Із них
1 має вищу
освіту,
1 - бакалавр, 1 - середню спеціальну.
Мають такі звання:
відмінник освіти -1;
старший вчитель – 1;
Вчителі з вищою
категорією – 3;
І – категорія – 3;
ІІ – категорія – 2.
Навчально – методична проблема
Структура методичної роботи школи спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми «Вдосконалення сучасного уроку шляхом використання інтерактивних технологій».
Робота педагогічного колективу спрямована на підвищення якості знань, умінь та навичок учнів. Вчителі працюють над удосконаленням навчально – виховного процесу, зокрема над підвищенням якості і ефективності сучасного уроку. Впроваджуються ефективні інноваційні технології. Елементи критичного мислення застосовують у своїй роботі вчителі початкових класів Колісник Л. А. та Кошель І. Г. Над мовленнєвими навичками учнів працюють вчителі Михайлова С. В. (вчитель української мови), Засідко Н. П. (вчитель зарубіжної літератури). Диференційоване навчання здійснюють Погоріла Є. С.(вчитель математики), Погорілий І.П. (вчитель фізики), проектні технології застосовує Остапюк Л. М.(вчитель біології).
Виховна робота
Системою виховної роботи школи передбачені заходи інтелектуального дозвілля, шкільні свята. На високому рівні працює центр «Відпочинок» метою роботи якого є організація культурно – масового дозвілля учнів. З великим задоволенням учні школи беруть участь у таких заходах як свято квітів «Мелодія осіннього листя», дари осені «Щедроти рідної землі», «Осінній бал», «Андріївські вечорниці», «Супер – козак роду». У школі проводяться народознавчі свята зимового та весняного циклів, різні диспути, конкурси, виставки, вікторини.
Педагогами школи та членами учнівського самоврядування організовуються зустрічі з ветеранами війни в Афганістані, ветеранами Другої Світової Війни, очевидцями трагічних подій України «Голодомор 33».
Значна увага приділяється роботі шкільного музею (керівник Пєшко І.В.). Поповнювались експозиції як результат проведення краєзнавчої роботи, проводились змістовні екскурсії, плідно працювала рада музею. Була організована пошукова робота по збору матеріалів для організації музею села.
Активізації навчально-виховного процесу сприяє мережа гурткової роботи, до якої залучені всі учні школи. Так педагогами школи організовано гуртки: «Краєзнавці» (керівник Остапюк Л.М.), «Спорт» (керівник Руденко Б.М.), «Естетичний» (керівник Зайцева Н.М.), « Радіо» (керівник Погорілий І.П.), «Вокальний» (Керівник Пєшко І.В.).
Традиції школи
Щорічно у школі проходять спортивні змагання, учні відвідують басейн.
Запроваджено традицію закладання квітників на території школи. Учні разом з учителями висаджують на території школи квіти.
Стало доброю традицією організовувати краєзнавчі експедиції. Завдяки ефективній роботі гуртка «Краєзнавці» здійснюють туристичні походи шляхами Кіровоградської області.
Випускники
минулих років