Застосування
в навчально-виховному процесі нових досягнень електронної промисловості
актуалізує для вчителя необхідність оволодіння інформаційною культурою.
Викликано це активною позицією педагога в забезпеченні переходу учнів від
механічного засвоєння знань до оволодіння умінням самостійно здобувати нові
знання за допомогою комп'ютерних технологій. Освітні технології, основу яких
складають засоби обчислювальної техніки, поступово перетворюються у невід'ємну
частину навчально-виховного процесу.
Необхідність
використання комп'ютерних технологій веде до докорінної перебудови
різноманітних сторін діяльності, в тому числі навчальної. Кожен вчитель повинен
вміти працювати на комп'ютері, самостійно розробляти теоретичні відомості з
необхідними зображеннями, тести та інші завдання, щоб вміти провести урок на
належному науково-методичному рівні.
З метою задоволення запитів педагогів,
створення умов для забезпечення 100-відсоткового оволодіння вчителями трудового
навчання основ інформаційно-комунікаційних технологій у 2011/2012 навчальному
році організовано проведення методичних сесій з проблеми «Інформаційні
технології в практиці роботи вчителя трудового навчання». Сесії працюватимуть у
канікулярний період.
28 жовтня 2011 року
на базі Протопопівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів проведено
першу методичну сесію, у якій взяли участь 10 вчителів трудового навчання. Тема
заняття: «Використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі. Створення
мультимедійної презентації». Під час теоретичного блоку вчителі проаналізували ідеї
щодо використання у навчальному процесі мультимедійних презентацій. На
практичному занятті, яке провела вчитель інформатики Протопопівської школи
Іващенко В.А., вчилися створювати
мультимедійні презентації, оздоблювати їх графічними та анімаційними
елементами.
Координували роботу методисти РМК Чабан О.М. і Матяш Л.А.
|